შეფასების სქემა

კრიტერიუმები/სკალა
დაბალი
1-2 ქულა
საშუალოზე დაბალი
3-4 ქულა
საშუალო
5-6 ქულა
საშუალოზე  მაღალი
7-8 ქულა
მაღალი
9-10 ქულა
 ტექსტზე მუშაობა
ინტერესს არ ავლენს გაკვეთილის თემისადმი
 ახერხებს მუშაობას ტექსტზე, ვერ ახერხებს წაკითხულის ლოგიკურ გააზრებას.
 მუშაობს ტექსტზე, ცდილობს მიღებული ინფორმაციის ნაწილობრივ გადმოცემას.
 ტექსტზე დამოუკიდბლად მუშაობს, გადმოსცემს ათვისებულ მასალას, ადარებს და მსჯელობს ახალი ინფორმაციის გარშემო
უშვებს მცირე შეცდომებს
 ტექსტზე მუშაობს, მიღებული ინფორმაციის გარშემო ლოგიკურად  მსჯელობს და გამოთქვამს საკუთარ მოსაზრებას.
ჩართულობა საგაკვეთილო პროცესში
 დაბნეულია და ვერ ახერხებს თანამშრომლობას თანატოლებთან.
 ცდილობს ითანამშრომლოს, თუმცა უჭირს საკუთარი აზრის გამოთქმა.
 ჩართულია საგ. პროცესში, ახეხრხებს თანამშრომლობას და საკუთარი აზრის დაფიქსირებას, თუმცა ახასიათებს ხარვეზები.
 შესწევს უნარი იმუშაოს და ითანამშრომლოს თანატოლებთან
გამოთქვამს საკუთარ აზრს და ახერხებს ლოგიკურად მსჯელობას.  
 საგაკვეთილო პროცესში აქტიურობს, ლოგიკურად, დასაბუთებულად მსჯელობს მასალის გარშემო, აფიქსირებს საკუთარ მოსაზრებას და დამოკიდებულებას თემის გარშემო. ნათელი და გასაგებია მისი გამოთქმული აზრი.
 დამოუკიდებელი მუშაობა
 ვერ ახერხებს მუშაობას.
 მცირე ინტერესს ავლენს.
ძირითადად გამოხატავს ინტერესს.
ახერხებს დააფიქსიროს საკუთარი აზრი სიტყვიერად.
 უჩვენებს ინტერესს დავალებისადმი. მუშაობს  და აფიქსირებს საკუთა მცირედი შეცდომებით.
 მუშაობს და ავლენს დაინტერესებას დავალებისადმიაკეთებს სწორ დასკვნა. გამოთქმული მოსაზრება ნათელი და გასაგებია
ჯგუფში მუშაობა
ვერ ახერხებს თანამშრომლობას
ცდილობს ითანამშრომლოს ჯგუფის წევრებთან
ახერხებს გარკვეული სამუშაოს შესრულებას.
გრძნობს პასუხისმგებლობას, ახერხებს თანამშრომლობას, ქმნის ჯგუფისთვის საჭირო პროდუქტს
ავლენს ლიდერის უნარ-ჩვევას, უკეთებს ორგანიზებას ჯგუფის წევრთა მუშაობას
 პრეზენტაცია
 უჭირს პასუხის გაცემა,საუბარი.
 არის მცდელობა
დაბნეულია და გაუგებრად საუბრობს.
 ხშირად ჩერდება და იმეორებს ერთსა და იმავეს.
 გამართულად, დამაჯერებლად აკეთებს პრეზენტაციას, უშვებს
მცირდ შეცდომებს.
 გამართულინათელი და  გასაგებია წარმოდგენილი საკითხები. საუბრობს დამაჯერებლად და დარწმუნებით.

No comments:

Post a Comment